نامه اي به غضنفر!
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

غضنفر جان سلام!ما اينجا حالمان خوب است اميدوارم تو هم آنجا حالت خوب باشد.اين نامه را من ميگويم و جعفر كفاش برايت مينويسد.به جعفر كفاش گفتم اين غضنفر ما تا كلاس سوم بيشتر نرفته و نميتواند تند تند بخواند، آرام نامه را بنويس تا پسرم راحت نامه را بخواند و عقب نماند.آب و هواي اينجا خيلي خوب نيست.همين هفته پيش دو بار بارون اومد كه اوليش 4 روز و دوميش 3 روز طول كشيد ولي اين هفته دوميش بيشتر از اوليش طول كشيد! غضنفر جان آن كت و شلوار نارنجيه كه ميخواستي را مجبور شدم جدا جدا برايت پست كنم،آن دكمه هاي فلزي پاكت را سنگين ميكرد ولي نگران نباش دكمه ها را جدا كردم و جداگانه در يك كارتن مقوايي برايت فرستادم.ببخشيد معطل شديد آخه جعفر كفاش رفته بود دستشويي حالا برگشت.ديروز خواهرت را بردم كلاس شنا.گفتن كه فقط اجازه دارن مايو يه تيكه بپوشن ،اين دختره هم كه يك مايو دو تيكه بيشتر نداره.بهش گفتم ننه من كه عقلم نميرسه ،خودت تصميم بگير كدوم رو نپوشي! اون يكي خواهرت هم امروز صبح فارغ شد.هنوز نميدونم بچه اش دختره يا پسر.فهميدم بهت خبر ميدم كه بدوني به سلامتي عمو شدي يا دايي! همين ديگه خبر جديدي نيست. قربانت :مادرت. راستي: غضنفر ميخواستم پول برات پست كنم ولي وقتي يادم آمد كه اين نامه را برايت پست كرده بودم!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 14:50 :: توسط : Ramin TNT

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 49756
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1